Třída SMap

Mapa - jednoduchá

Konstruktor - souhrn
Atributy konstruktoru Název a popis kontruktoru
 
SMap(container, center, zoom, layer)
Vlastnosti - souhrn
Atributy vlastnosti Název a popis vlastnosti
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<konstanta>
<statická>
<statická>
<statická>
<statická>
Metody - souhrn
Atributy metody Jméno a popis metody
addMarker(coords, img, anchor)
Přidání značky
<statická>
<statická>
<statická>
Konstruktor - detail
SMap(container, center, zoom, layer)
Parametry:
{node} container
Prvek, do kterého se mapa vyrobí
{SMap.Coords} center volitelný
Souřadnice středu
{int} zoom volitelný
Zoom
{id} layer volitelný, výchozí: SMap.DEF_BASE
ID podkladu
Vlastnosti - detailně
<konstanta> SMap.NORTH

<konstanta> SMap.WEST

<konstanta> SMap.SOUTH

<konstanta> SMap.EAST

<konstanta> SMap.DEF_BASE

<konstanta> SMap.DEF_TURIST

<konstanta> SMap.DEF_OPHOTO

<konstanta> SMap.DEF_HYBRID

<konstanta> SMap.DEF_HISTORIC

<konstanta> SMap.DEF_BIKE

<konstanta> SMap.DEF_TRAIL

<konstanta> SMap.DEF_TURIST_WINTER

<konstanta> SMap.DEF_SUMMER

<statická> SMap.apiKey

<statická> SMap.lang

<statická> SMap.base

<statická> SMap.Util
Metody - detailně
$destructor()

addMarker(coords, img, anchor)
Přidání značky
Parametry:
{SMap.Coords} coords
Pozice značky
{string} img volitelný
URL obrázku
{SMap.Pixel} anchor volitelný
Kotvící bod

addOverview()

<statická> SMap.getSDKParam()

<statická> SMap.getSDKHeaderValue()

<statická> SMap.getSDKUrl()