Třída SMap.Control.Mouse
Ovladač myši
Rozšiřuje
SMap.Control
Posílá tyto signály:
- control-mouse-move - Dokončení posunu mapou pomocí myši
- control-mouse-zoom - Změna zoomu pomocí myši
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Control.Mouse(mode, options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
setOwner()
|
|
getMode()
Vrátí právě používanou bitovou masku
|
|
Překonfigurování režimu ovladače
|
|
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
Konstruktor - detail
SMap.Control.Mouse(mode, options)
- Parametry:
- {int} mode
- Bitová maska určující, co všechno myš/prst ovládá - konstanty SMap.MOUSE_*
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {int} options.scrollDelay volitelný, výchozí: 100
- Doba (msec), po kterou ignorujeme po jednom scrollování další
- {int} options.idleDelay volitelný, výchozí: 150
- Doba (msec), po které bez hnutí myši překreslíme mapu
- {int} options.minDriftSpeed volitelný, výchozí: 10
- Pokud je rychlost posunu menší než tato (v pixelech za 20msec), nebude drift
- {int} options.maxDriftSpeed volitelný, výchozí: 80
- Maximální rychlost driftu
- {int} options.driftSlowdown volitelný, výchozí: 0.95
- Zpomalení driftu v každé iteraci
- {int} options.driftThreshold volitelný, výchozí: 300
- Počet pixelů po kterých se při driftu překresluje
Metody - detailně
setOwner()
- Viz též:
- SMap.Control#setOwner
getMode()
Vrátí právě používanou bitovou masku
configure()
Překonfigurování režimu ovladače
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{node}
getContainer()
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
- Vrací:
- {node} Kontejner prvku
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy