Třída SMap.Projection.Oblique

Šikmý snímek
Rozšiřuje SMap.Projection

Konstruktor - souhrn
Atributy konstruktoru Název a popis kontruktoru
 
SMap.Projection.Oblique(id, config, orientation, coords)
Vlastnosti - souhrn
Atributy vlastnosti Název a popis vlastnosti
<statická>
Metody - souhrn
Atributy metody Jméno a popis metody
<statická>
create(center, orientation, callback, errorCallback)
Statická tovární metoda: asynchronně začne vytvářet projekci; až je vyrobena, zavolá callback.
<statická>
Je tato projekce pro danou konfiguraci stale platna?
Vrací provider dané projekce.
project(coords, zoom)
Převede souřadnice na absolutní pixelovou hodnotu
unproject(absPixel, zoom)
Převede absolutní pixelovou hodnotu na souřadnice
pixelToCoords(pixel, center, zoom, orientation)
Převede relativní pixelovou hodnotu na zeměpisnou souřadnici
coordsToPixel(coords, center, zoom, orientation)
Převede zeměpisnou souřadnici na relativní pixelovou hodnotu
Zjistí (směrem nahoru) mapu
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
Konstruktor - detail
SMap.Projection.Oblique(id, config, orientation, coords)
Parametry:
{string} id
{object} config
{Array[Array. config.points
Ctyri okrajove body
{Array[float]} config.best
Best bod
{Array[float]} config.angles
Natoceni kamery
{Array[float]} config.center
Umisteni kamery
{float} config.focalLength
Ohniskova vzdalenost
{float} config.pixelSize
Velikost pixelu
{SMap.Pixel} config.imageSize
Rozmery obrazku
{string} config.date
Datum porizeni sikmeho snimku
{int} orientation
{SMap.Coords} coords
Bod, pro ktery jsme se ptali
Vlastnosti - detailně
<statická> SMap.Projection.Oblique.CORS
Metody - detailně
<statická> SMap.Projection.Oblique.create(center, orientation, callback, errorCallback)
Statická tovární metoda: asynchronně začne vytvářet projekci; až je vyrobena, zavolá callback.
Parametry:
{SMap.Coords} center
{int} orientation
{function} callback
Bude volán jen pokud projekce uspěje
{function} errorCallback volitelný
Bude volán jen pokud projekce neuspěje
<statická> SMap.Projection.Oblique.fromXML()

setOwner()

getId()

isValid()
Je tato projekce pro danou konfiguraci stale platna?

unproject()

project()

pixelToTile()

tileToPixel()

pixelToCoords()

coordsToPixel()

{String} getProvider()
Vrací provider dané projekce.
Vrací:
{String}

{SMap.Pixel} project(coords, zoom)
Převede souřadnice na absolutní pixelovou hodnotu
Parametry:
{SMap.Coords} coords
{number} zoom
Vrací:
{SMap.Pixel}

{SMap.Coords} unproject(absPixel, zoom)
Převede absolutní pixelovou hodnotu na souřadnice
Parametry:
{SMap.Pixel} absPixel
{number} zoom
Vrací:
{SMap.Coords}

pixelToCoords(pixel, center, zoom, orientation)
Převede relativní pixelovou hodnotu na zeměpisnou souřadnici
Parametry:
{SMap.Pixel} pixel
{SMap.Coords} center
{int} zoom
{int} orientation

coordsToPixel(coords, center, zoom, orientation)
Převede zeměpisnou souřadnici na relativní pixelovou hodnotu
Parametry:
{SMap.Coords} coords
{SMap.Coords} center
{int} zoom
{int} orientation

{SMap} getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
Vrací:
{SMap} Instance mapy

setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
Parametry:
{SMap.IOwned} owner