« zpět na seznam ukázek
Vektorové prvky – jednoduché
Ukázky:
1. Jednoduchá mapa
2. Asynchronní načtení mapy
3. Výchozí ovládací prvky
4. Přidání samostatného ovládacího prvku
5. Dynamická velikost mapy
6. Odečítání souřadnic
7. Signály – interní události
8. Vrstva se značkami
9. Značka s titulkem a vizitkou
10. Přesouvatelná značka
11. Obsah vizitky
12. Práce se značkami
13. Vlastní obohacená značka
14. Shluky značek
15. Značky bodů zájmu
16. Ukazatel ukotvení bodu
17. Práce se signály u značek
18. Vektorové prvky – jednoduché
19. Vektorové prvky – složitější
20. Vektorové prvky – AJAX
21. Vrstva se zaměřovačem
22. Ruční přepínání dlaždicových vrstev
23. Automatické přepínání dlaždicových vrstev
24. Šikmé snímky ("ptačí pohled")
25. Vrstvy typu SMART
26. Obrázková vrstva (overlay)
27. Vizualizace GPX
28. GPX + AJAX, též samostatné ovládání myší
29. Geokódování
30. Reverzní geokódování
31. Hledání/plánování trasy
32. Vytvoření url pro plánování na mapy.cz
33. Základní zobrazení panoramatu
34. Pokročilé nastavení panoramat
35. Mini-API
36. Kontextová nabídka
37. Náhledová minimapa
38. Mercatorova projekce
39. Dlaždicová WMS vrstva
40. Nadmořská výška
41. Našeptávač
V tomto případě do mapy přidáváme jiný typ vrstvy – SMap.Layer.Geometry
. Do geometrické vrstvy přidáváme jednotlivé útvary,
instance třídy SMap.Geometry
. Konstruktorům jednotlivých geometrií předáváme jejich typ, ID, souřadnice a objekt
popisující vizuální vlastnosti.