Třída SMap.Control.ContextMenu
Kontextové menu
Rozšiřuje
SMap.Control
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
Atributy vlastnosti | Název a popis vlastnosti |
---|---|
<statická> |
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
setOwner()
|
|
open(event, coords)
Otevře menu na zadané pixelové pozici
|
|
close()
|
|
addItem(item, pos)
Přidá položku menu
|
|
removeItem(item)
Odebere existující položku menu
|
|
getItems()
Vrátí položky
|
|
Vyčistí položky
|
|
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
|
|
setOwner(owner)
Nastaví prvku rodiče (mapu)
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
Vlastnosti - detailně
<statická>
SMap.Control.ContextMenu.Separator
Metody - detailně
$destructor()
setOwner()
open(event, coords)
Otevře menu na zadané pixelové pozici
- Parametry:
- {event} event
- {SMap.Coords} coords volitelný
- Volitelně souřadnice bodu, ke kterému se menu vztahuje (pokud se liší od místa kliknutí)
close()
addItem(item, pos)
Přidá položku menu
- Parametry:
- {SMap.Control.ContextMenu.Item} item
- {int} pos volitelný
- pozice; při nezadání se přidá na konec
removeItem(item)
Odebere existující položku menu
- Parametry:
- {SMap.Control.ContextMenu.Item} item
{Array[SMap.Control.ContextMenu.Item]}
getItems()
Vrátí položky
- Vrací:
- {Array[SMap.Control.ContextMenu.Item]}
clearItems()
Vyčistí položky
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{node}
getContainer()
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
- Vrací:
- {node} Kontejner prvku
setOwner(owner)
Nastaví prvku rodiče (mapu)
- Parametry:
- {SMap} owner
- Nastaví rodiče ovládacího prvku
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy