Třída SMap.Layer.Marker
Vrstva se značkami
Rozšiřuje
SMap.Layer
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Layer.Marker(options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
setClusterer(clusterer)
Nastaví slučovač značek
|
|
addMarker(marker, noRedraw)
Přidá do vrstvy značku nebo značky
|
|
removeMarker(marker, noRedraw)
Odebere značku nebo značky z vrstvy
|
|
Odebere všechny značky
|
|
zoomTo()
|
|
fillFromData(data)
Naplní obsah vrstvy externími daty
|
|
setReposition(options)
Zapne rozhazování značek tak, aby se nepřekrývaly. Využívá k tomu SMap.Marker.Repositioner.
|
|
redraw()
Překreslí vrstvu: vezme značky a spočte viditelnost. Viditelné ukáže a napozicuje, neviditelné odepne.
|
|
positionMarker(marker)
Přepozicování značky. Metoda je veřejná, aby ji mohla volat sama značka.
|
|
clear()
Dočasně vymaže vrstvu. POZOR - neodebírá z vrstvy značky, při nejbližším překreslení se vrstva zase vykreslí.
|
|
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
|
|
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
|
|
getId()
Vrátí ID vrstvy
|
|
enable()
Povolí vrstvu. Volat až po připnutí do mapy.
|
|
disable()
Zakáže vrstvu.
|
|
Vrátí kontejner(y) vrstvy
|
|
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
|
|
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
|
|
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Layer.Marker(options)
- Parametry:
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {int} options.prefetch volitelný, výchozí: 100
- Šířka pásu (v pixelech) vně průhledu, v němž jsou body považovány za viditelné
- {bool} options.supportsAnimation volitelný, výchozí: false
- Povolit animovaný zoom?
- {bool} options.poiTooltip volitelný, výchozí: false
- Zobrazit nad POI z lookupu jejich názvy v daném jazyce
Metody - detailně
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
setClusterer(clusterer)
Nastaví slučovač značek
- Parametry:
- {SMap.Marker.Clusterer|null} clusterer
addMarker(marker, noRedraw)
Přidá do vrstvy značku nebo značky
- Parametry:
- {SMap.Marker|Array[SMap.Marker]} marker
- Značka k přidání
- {bool} noRedraw volitelný, výchozí: false
- Zakázat překreslení
removeMarker(marker, noRedraw)
Odebere značku nebo značky z vrstvy
- Parametry:
- {SMap.Marker|Array[SMap.Marker]} marker
- Značka k odebrání
- {bool} noRedraw volitelný, výchozí: false
- Zakázat překreslení
removeAll()
Odebere všechny značky
{Array[SMap.Marker]}
getMarkers()
- Vrací:
- {Array[SMap.Marker]} Pole značek v této vrstvě
supportsAnimation()
zoomTo()
fillFromData(data)
Naplní obsah vrstvy externími daty
- Parametry:
- {Object|Array} data
- Data pro naplnění - buďto datové objekty, nebo XML dokumenty
setReposition(options)
Zapne rozhazování značek tak, aby se nepřekrývaly. Využívá k tomu SMap.Marker.Repositioner.
- Parametry:
- {null|object} options
- Parametry pro repositioner, zatím nedokumentované.
redraw()
Překreslí vrstvu: vezme značky a spočte viditelnost. Viditelné ukáže a napozicuje, neviditelné odepne.
- Viz též:
- SMap.Layer#redraw
positionMarker(marker)
Přepozicování značky. Metoda je veřejná, aby ji mohla volat sama značka.
- Parametry:
- {SMap.Marker} marker
- značka k přepozicování
clear()
Dočasně vymaže vrstvu. POZOR - neodebírá z vrstvy značky, při nejbližším překreslení se vrstva zase vykreslí.
- Viz též:
- SMap.Layer#clear
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
- Parametry:
- {object} copyright
- Objekt, jehož každá položka specifikuje zoom nebo interval a odpovídající copyright. Příklad:
copyright = {
"-3": "copy1",
"4-5": "copy2",
"6": "copy3",
"7-": "copy4",
}
{string|Array[string]|null}
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
- Parametry:
- {int} zoom
- Zoom, pro který chceme zjistit copyright
- Vrací:
- {string|Array[string]|null} Copyright
{id}
getId()
Vrátí ID vrstvy
- Vrací:
- {id} ID vrstvy
enable()
Povolí vrstvu. Volat až po připnutí do mapy.
disable()
Zakáže vrstvu.
{object}
getContainer()
Vrátí kontejner(y) vrstvy
- Vrací:
- {object} Kontejner(y)
{bool}
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
- Vrací:
- {bool} Je-li zapnutá
supportsAnimation()
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner