Třída SMap.Pano.Scene
Panorama, hlavní objekt (scéna)
Posílá tyto signály:
- pano-change
- pano-place
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Pano.Scene(parent, options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
Vrací instanci objektu JAK.Signals, kterou lze použít pro poslouchání na události scény
|
|
addTimeline(parentEl, cb)
Pridani timeline do panoramy.
|
|
Vrati instanci timeline.
|
|
show(place, options)
Zobrazit konkrétní místo
|
|
getPlace()
|
|
redraw(force)
Prekresleni panoramy.
|
|
syncPort()
Synchronizovat scénu s rozměry HTML prvku průhledu
|
|
Konstruktor - detail
SMap.Pano.Scene(parent, options)
- Parametry:
- {node} parent
- Rodičovský HTML prvek
- {object} options volitelný
- Konfigurace
- {int} options.blend volitelný, výchozí: 500
- Trvání animace přechodu (msec)
- {SMap.Marker|null} options.marker volitelný, výchozí: null
- Značka pro použití v mapě
- {bool} options.nav volitelný, výchozí: true
- Zobrazovat navigaci?
- {bool} options.static volitelný, výchozí: false
- Zakázat rozhled?
- {number} options.fov volitelný, výchozí: Math.PI*0.4
- Horizontální field of view
- {Array[numer]} foptions.fovRange volitelný, výchozí: Math.PI/20,Math.PI/2
- Rozsah FOV
- {Array[number]} options.pitchRange volitelný, výchozí: -Math.PI*0.3,0
- Rozsah vertikálního náklonu
- {number} options.keyboardSpeed volitelný, výchozí: Math.PI/2
- Rychlost otáčení šipkami (v radiánech za vteřinu)
Metody - detailně
$destructor()
{JAK.Signals}
getSignals()
Vrací instanci objektu JAK.Signals, kterou lze použít pro poslouchání na události scény
- Vrací:
- {JAK.Signals}
{SMap.Pano.Timeline}
addTimeline(parentEl, cb)
Pridani timeline do panoramy.
- Parametry:
- {HTMLElement} parentEl
- Kam připojit panoramu?
- {function} cb
- Callback data se signály
- Vrací:
- {SMap.Pano.Timeline}
{SMap.Pano.Timeline}
getTimeline()
Vrati instanci timeline.
- Vrací:
- {SMap.Pano.Timeline}
show(place, options)
Zobrazit konkrétní místo
- Parametry:
- {SMap.Pano.Place} place
- {object} options volitelný
- Konfigurace
- {bool} options.blend volitelný, výchozí: false
- Pomocí animovaného prolnutí?
- {string|number|null} options.yaw volitelný
- Horizontální natočení: null => zachovat existující yaw, "auto" => použít spočítánou hodnotu pro panoramatu nebo se použije kappa, číslo = úhel (v radiánech)
- {string|number|null} options.fov volitelný
- Horizontální field of view: null => zachovat existující fov, "auto" => převzít ze scény, číslo = úhel (v radiánech)
- {string|number|null} options.pitch volitelný
- Vertikální natočení: null => zachovat existující pitch, "auto" => převzít ze scény, číslo = úhel (v radiánech)
- {number} options.year volitelný, výchozí: 0
- Rok zobrazeni panoramy
- {number} options.forceShow volitelný, výchozí: false
- Vynutit prekresleni panoramy
getContainer()
getOptions()
getPlace()
getMarker()
getCamera()
setCamera()
getRenderer()
redraw(force)
Prekresleni panoramy.
- Parametry:
- {boolean} force volitelný
- Prekreslit i kdyz neni zmena
isKeyDown()
syncPort()
Synchronizovat scénu s rozměry HTML prvku průhledu
getPixelAngle()
handleEvent()