Třída SMap.Control.Keyboard
Ovladač klávesnice
Rozšiřuje
SMap.Control
Posílá tyto signály:
- control-keyboard-move - Dokončení posunu mapou pomocí klávesnice
- control-keyboard-zoom - Změna zoomu pomocí klávesnice
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Control.Keyboard(mode, options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
setOwner()
|
|
Za běhu změní funkci ovladače klávesnice
|
|
getMode()
Vrátí právě používanou bitovou masku
|
|
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
Konstruktor - detail
SMap.Control.Keyboard(mode, options)
- Parametry:
- {int} mode
- Bitová maska určující, co všechno klávesnice ovládá - konstanty SMap.KB_*
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {int} options.panAmount volitelný, výchozí: 10
- Velikost kroku (v pixelech) při posunu mapy
- {bool} options.focusedOnly volitelný, výchozí: true
- Používat klávesnici jen při "focusu" mapy (po kliknutí do, před kliknutím mimo)
- Viz též:
- SMap.KB_PAN
- SMap.KB_ZOOM
Metody - detailně
setOwner()
- Viz též:
- SMap.Control#setOwner
configure()
Za běhu změní funkci ovladače klávesnice
getMode()
Vrátí právě používanou bitovou masku
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{node}
getContainer()
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
- Vrací:
- {node} Kontejner prvku
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy