Třída SMap.Layer.Geometry
Vrstva s čárami, mnohoúhelníky a jinými zajímaví tvorové :)
Rozšiřuje
SMap.Layer
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Layer.Geometry(id, options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
zoomTo()
|
|
addGeometry(geometry)
|
|
removeGeometry(geometry)
|
|
Vrátí všechny geometrie v objektu indexovaném jednotlivými ID
|
|
clear()
Vymazání vrstvy == dočasné zrušení všech prvků
|
|
Odebere vše z vrstvy
|
|
fillFromData(dataSets)
Naplní obsah vrstvy z XML nebo z FRPC dat
|
|
redraw()
Překreslí vrstvu: vezme všechny souřadnice vektorových prvků, přepočte je na pixely (s ohledem na současný zoom)
a vykreslí ty, které jsou celé v průhledu.
|
|
Překreslení jedné geometrie. Veřejná metoda, aby ji mohla volat sama geometrie.
|
|
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
|
|
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
|
|
getId()
Vrátí ID vrstvy
|
|
enable()
Povolí vrstvu. Volat až po připnutí do mapy.
|
|
disable()
Zakáže vrstvu.
|
|
Vrátí kontejner(y) vrstvy
|
|
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
|
|
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
|
|
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Layer.Geometry(id, options)
- Parametry:
- {id} id
- ID vrstvy
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {bool} options.supportsAnimation volitelný, výchozí: false
- Povolit animovaný zoom?
Metody - detailně
$destructor()
supportsAnimation()
zoomTo()
addGeometry(geometry)
- Parametry:
- {SMap.Geometry} geometry
removeGeometry(geometry)
- Parametry:
- {SMap.Geometry} geometry
{object}
getGeometries()
Vrátí všechny geometrie v objektu indexovaném jednotlivými ID
- Vrací:
- {object}
clear()
Vymazání vrstvy == dočasné zrušení všech prvků
removeAll()
Odebere vše z vrstvy
fillFromData(dataSets)
Naplní obsah vrstvy z XML nebo z FRPC dat
- Parametry:
- {Object|Array} dataSets
- Data pro naplnění
redraw()
Překreslí vrstvu: vezme všechny souřadnice vektorových prvků, přepočte je na pixely (s ohledem na současný zoom)
a vykreslí ty, které jsou celé v průhledu.
- Viz též:
- SMap.Layer#redraw
redrawGeometry()
Překreslení jedné geometrie. Veřejná metoda, aby ji mohla volat sama geometrie.
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
- Parametry:
- {object} copyright
- Objekt, jehož každá položka specifikuje zoom nebo interval a odpovídající copyright. Příklad:
copyright = {
"-3": "copy1",
"4-5": "copy2",
"6": "copy3",
"7-": "copy4",
}
{string|Array[string]|null}
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
- Parametry:
- {int} zoom
- Zoom, pro který chceme zjistit copyright
- Vrací:
- {string|Array[string]|null} Copyright
{id}
getId()
Vrátí ID vrstvy
- Vrací:
- {id} ID vrstvy
enable()
Povolí vrstvu. Volat až po připnutí do mapy.
disable()
Zakáže vrstvu.
{object}
getContainer()
Vrátí kontejner(y) vrstvy
- Vrací:
- {object} Kontejner(y)
{bool}
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
- Vrací:
- {bool} Je-li zapnutá
supportsAnimation()
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner