Třída SMap.Pano.Place

Jeden panoramatický snímek (tj. místo)

Konstruktor - souhrn
Atributy konstruktoru Název a popis kontruktoru
 
Metody - souhrn
Atributy metody Jméno a popis metody
build(gl)
Zrusit geometrii a dalsi webgl data. NENI destruktor!
draw(gl, program, scene)
<statická>
Konstruktor - detail
SMap.Pano.Place()
Metody - detailně
clearImages()

movePlace()

getID()

setScene()

getTimeline()

setTileImages()

getMaxZoom()

build(gl)
Parametry:
{webgl} gl

destroy()
Zrusit geometrii a dalsi webgl data. NENI destruktor!

isDirty()

draw(gl, program, scene)
Parametry:
{webgl} gl
{webglprogram} program
{SMap.Pano.Scene} scene
Pro pripad, ze bychom nacitali dlazdice, chceme vedet kam uzivatel kouka (tam se nacitaji nejdriv) - radiany, vuci severu

drawDebug()

setOpacity()

getId()

getProvider()

getDate()

getKappa()

setLookDir()

getLookDir()

getData()

getCoords()

getUrlTemplate()

getBackgroundUrl()

setPitchLimit()

getPitchLimit()

getDefaultView()

<statická> SMap.Pano.Place.fromImage()