Třída SMap.Pano.Place
Jeden panoramatický snímek (tj. místo)
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
getID()
|
|
setScene()
|
|
build(gl)
|
|
destroy()
Zrusit geometrii a dalsi webgl data. NENI destruktor!
|
|
isDirty()
|
|
draw(gl, program, scene)
|
|
getId()
|
|
getDate()
|
|
getKappa()
|
|
getData()
|
|
<statická> |
Metody - detailně
clearImages()
movePlace()
getID()
setScene()
getTimeline()
setTileImages()
getMaxZoom()
build(gl)
- Parametry:
- {webgl} gl
destroy()
Zrusit geometrii a dalsi webgl data. NENI destruktor!
isDirty()
draw(gl, program, scene)
- Parametry:
- {webgl} gl
- {webglprogram} program
- {SMap.Pano.Scene} scene
- Pro pripad, ze bychom nacitali dlazdice, chceme vedet kam uzivatel kouka (tam se nacitaji nejdriv) - radiany, vuci severu
drawDebug()
setOpacity()
getId()
getProvider()
getDate()
getKappa()
setLookDir()
getLookDir()
getData()
getCoords()
getUrlTemplate()
getBackgroundUrl()
setPitchLimit()
getPitchLimit()
getDefaultView()
<statická>
SMap.Pano.Place.fromImage()