Třída SMap.Marker.Cluster
Shluk značek
Rozšiřuje
SMap.Marker
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Marker.Cluster(id, options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
addMarker(marker)
Přidání značky do shluku
|
|
Všechny značky v tomto shluku
|
|
click()
Po kliku na cluster se změní střed a zoom na jeho podznačky
|
|
setSize(min, max)
Nastavit velikost
|
|
Vrátí souřadnice značky
|
|
Vrátí kontejner značky
|
|
Vrátí ukotvení značky
|
|
getTitle()
Vrátí popisek značky
|
|
getId()
Vrátí id značky
|
|
getSize()
Vrátí rozměr značky, je-li znám
|
|
setURL(url)
Změní značce URL. Má smysl jen u těch značek, které jsou tvořeny obrázkem.
Není proveden žádný přepočet pozice.
|
|
setCoords(coords)
Změní značce umístění
|
|
Je tento prvek součásní klikatelné části značky?
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Marker.Cluster(id, options)
- Parametry:
- {id} id
- {object} options volitelný
- {string} options.color volitelný, výchozí: "#3d66cf"
- Barva textu ve shluku
- {function} options.radius volitelný, výchozí: 25+10*(count-min+1)/(max-min+1)
- Výpočet poloměru; vstupem je počet, minimum a maximum
Metody - detailně
addMarker(marker)
Přidání značky do shluku
- Parametry:
- {SMap.Marker} marker
{Array[SMap.Marker]}
getMarkers()
Všechny značky v tomto shluku
- Vrací:
- {Array[SMap.Marker]}
click()
Po kliku na cluster se změní střed a zoom na jeho podznačky
- Viz též:
- SMap.Marker#click
setSize(min, max)
Nastavit velikost
- Parametry:
- {int} min
- Velikost nejmenšího okolního shluku
- {int} max
- Velikost největšího okolního shluku
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{SMap.Coords}
getCoords()
Vrátí souřadnice značky
- Vrací:
- {SMap.Coords} Souřadnice značky
{object}
getContainer()
Vrátí kontejner značky
- Vrací:
- {object} Kontejner značky - objekt s položkami SMap.LAYER_*
{SMap.Pixel}
getAnchor()
Vrátí ukotvení značky
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Ukotvení značky
{string}
getTitle()
Vrátí popisek značky
- Vrací:
- {string} Popisek značky
getId()
Vrátí id značky
getSize()
Vrátí rozměr značky, je-li znám
setURL(url)
Změní značce URL. Má smysl jen u těch značek, které jsou tvořeny obrázkem.
Není proveden žádný přepočet pozice.
- Parametry:
- {string} url
- Nové URL
setCoords(coords)
Změní značce umístění
- Parametry:
- {SMap.Coords} coords
- Nová pozice
getActive()
Je tento prvek součásní klikatelné části značky?
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner