Třída SMap.Marker
Značka v mapě
Rozšiřuje
SMap.IOwned,
JAK.IDecorable
Posílá tyto signály:
- marker-click - Kliknutí na značku
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Marker(coords, id, options)
|
Atributy vlastnosti | Název a popis vlastnosti |
---|---|
<statická> | |
<statická> |
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
<statická> |
fromXML(node)
Statická tovární metoda - výroba značky z XML
|
<statická> |
fromData(data)
Statická tovární metoda - výroba značky z datového objektu
|
Vrátí souřadnice značky
|
|
Vrátí kontejner značky
|
|
Vrátí ukotvení značky
|
|
getTitle()
Vrátí popisek značky
|
|
getId()
Vrátí id značky
|
|
getSize()
Vrátí rozměr značky, je-li znám
|
|
setURL(url)
Změní značce URL. Má smysl jen u těch značek, které jsou tvořeny obrázkem.
Není proveden žádný přepočet pozice.
|
|
setCoords(coords)
Změní značce umístění
|
|
Je tento prvek součásní klikatelné části značky?
|
|
click()
Došlo ke kliknutí na značku. Tuto metodu volá vrstva, aby značce řekla, že se tak stalo.
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Marker(coords, id, options)
- Parametry:
- {SMap.Coords} coords
- Souřadnice značky
- {string|false} id
- Jednoznačný identifikátor, při nezadání bude vygenerován
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {string} options.title volitelný, výchozí: ""
- Popisek značky
- {Array[number]|null} options.size volitelný, výchozí: null
- Rozměry, nejsou povinné
- {string} options.url volitelný, výchozí: default
- Buď DOM prvek, nebo URL obrázku
- {object} options.anchor volitelný, výchozí: {left:11,top:30}
- Objekt s dvěma vlastnostmi z {left,top,right,bottom}, určující pixelové souřadnice hotspotu
Vlastnosti - detailně
<statická>
SMap.Marker.Feature
<statická>
SMap.Marker.FotoPOI
Metody - detailně
<statická>
SMap.Marker.fromXML(node)
Statická tovární metoda - výroba značky z XML
- Parametry:
- {node} node
- XML uzel s definicí značky
<statická>
SMap.Marker.fromData(data)
Statická tovární metoda - výroba značky z datového objektu
- Parametry:
- {object} data
- Definice např. z poiserveru
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{SMap.Coords}
getCoords()
Vrátí souřadnice značky
- Vrací:
- {SMap.Coords} Souřadnice značky
{object}
getContainer()
Vrátí kontejner značky
- Vrací:
- {object} Kontejner značky - objekt s položkami SMap.LAYER_*
{SMap.Pixel}
getAnchor()
Vrátí ukotvení značky
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Ukotvení značky
{string}
getTitle()
Vrátí popisek značky
- Vrací:
- {string} Popisek značky
getId()
Vrátí id značky
getSize()
Vrátí rozměr značky, je-li znám
setURL(url)
Změní značce URL. Má smysl jen u těch značek, které jsou tvořeny obrázkem.
Není proveden žádný přepočet pozice.
- Parametry:
- {string} url
- Nové URL
setCoords(coords)
Změní značce umístění
- Parametry:
- {SMap.Coords} coords
- Nová pozice
getActive()
Je tento prvek součásní klikatelné části značky?
click()
Došlo ke kliknutí na značku. Tuto metodu volá vrstva, aby značce řekla, že se tak stalo.
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner