Třída SMap.Pixel
Pixel - bod v průhledu, relativní vůči středu průhledu
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Pixel(x, y)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
<statická> |
fromEvent(e, map)
Tovární metoda - výroba pixelu z události
|
toCoords(map, zoom)
Převod na souřadnice
|
|
plus(pixel)
Přičtení jiného pixelu
|
|
minus(pixel)
Odečtení jiného pixelu
|
|
clone()
Vrátí duplikát
|
|
norm()
Vrátí normu pixelu (vzdálenost k počátku)
|
|
scale(sx, sy)
Vynásobí pixel konstantou či párem konstant
|
|
distance(other)
Spočte euklidovskou vzdálenost k jinému pixelu
|
|
toString()
Převod na řetězec
|
|
toTile(map, tileSize)
Převod na dlaždici
|
|
<statická> |
fromEvent(e, map)
Tovární metoda - výroba pixelu z události
|
toCoords(map, zoom)
Převod na souřadnice
|
|
plus(pixel)
Přičtení jiného pixelu
|
|
minus(pixel)
Odečtení jiného pixelu
|
|
clone()
Vrátí duplikát
|
|
norm()
Vrátí normu pixelu (vzdálenost k počátku)
|
|
scale(sx, sy)
Vynásobí pixel konstantou či párem konstant
|
|
distance(other)
Spočte euklidovskou vzdálenost k jinému pixelu
|
|
toString()
Převod na řetězec
|
|
toTile(map, tileSize)
Převod na dlaždici
|
Metody - detailně
<statická>
{SMap.Pixel}
SMap.Pixel.fromEvent(e, map)
Tovární metoda - výroba pixelu z události
- Parametry:
- {event} e
- {SMap} map
- Vrací:
- {SMap.Pixel}
{SMap.Coords}
toCoords(map, zoom)
Převod na souřadnice
- Parametry:
- {SMap} map
- Mapa, vůči jejímu středu se pozice počítá
- {int} zoom volitelný, výchozí: map.zoom
- Zoom
- Vrací:
- {SMap.Coords} Nové souřadnice
{SMap.Pixel}
plus(pixel)
Přičtení jiného pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} pixel
- Ten, který se přičte
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Pixel po změně
{SMap.Pixel}
minus(pixel)
Odečtení jiného pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} pixel
- Ten, který se odečte
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Pixel po změně
{SMap.Pixel}
clone()
Vrátí duplikát
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Duplikát pixelu
{number}
norm()
Vrátí normu pixelu (vzdálenost k počátku)
- Vrací:
- {number}
scale(sx, sy)
Vynásobí pixel konstantou či párem konstant
- Parametry:
- {number} sx
- scale X
- {number} sy volitelný, výchozí: sx
- scale Y
{number}
distance(other)
Spočte euklidovskou vzdálenost k jinému pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} other
- Vrací:
- {number}
{string}
toString()
Převod na řetězec
- Vrací:
- {string} Zeserializovaný pixel
{SMap.Tile|null}
toTile(map, tileSize)
Převod na dlaždici
- Parametry:
- {SMap} map
- Mapa
- {int} tileSize
- Šířka strany
- Vrací:
- {SMap.Tile|null} Nová dlaždice
<statická>
{SMap.Pixel}
SMap.Pixel.fromEvent(e, map)
Tovární metoda - výroba pixelu z události
- Parametry:
- {event} e
- {SMap} map
- Vrací:
- {SMap.Pixel}
{SMap.Coords}
toCoords(map, zoom)
Převod na souřadnice
- Parametry:
- {SMap} map
- Mapa, vůči jejímu středu se pozice počítá
- {int} zoom volitelný, výchozí: map.zoom
- Zoom
- Vrací:
- {SMap.Coords} Nové souřadnice
{SMap.Pixel}
plus(pixel)
Přičtení jiného pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} pixel
- Ten, který se přičte
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Pixel po změně
{SMap.Pixel}
minus(pixel)
Odečtení jiného pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} pixel
- Ten, který se odečte
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Pixel po změně
{SMap.Pixel}
clone()
Vrátí duplikát
- Vrací:
- {SMap.Pixel} Duplikát pixelu
{number}
norm()
Vrátí normu pixelu (vzdálenost k počátku)
- Vrací:
- {number}
scale(sx, sy)
Vynásobí pixel konstantou či párem konstant
- Parametry:
- {number} sx
- scale X
- {number} sy volitelný, výchozí: sx
- scale Y
{number}
distance(other)
Spočte euklidovskou vzdálenost k jinému pixelu
- Parametry:
- {SMap.Pixel} other
- Vrací:
- {number}
{string}
toString()
Převod na řetězec
- Vrací:
- {string} Zeserializovaný pixel
{SMap.Tile|null}
toTile(map, tileSize)
Převod na dlaždici
- Parametry:
- {SMap} map
- Mapa
- {int} tileSize
- Šířka strany
- Vrací:
- {SMap.Tile|null} Nová dlaždice