Třída SMap.Geometry
Geometrický útvar
Rozšiřuje
SMap.IOwned
Posílá tyto signály:
- geometry-click
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Geometry(type, id, coords, options)
|
Atributy vlastnosti | Název a popis vlastnosti |
---|---|
<statická> | |
<statická> |
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
getId()
Vrátí id geometrie
|
|
getType()
Vrátí typ geometrie
|
|
Vrátí souřadnice
|
|
Vrátí pixelové souřadnice
|
|
Vrátí optiony
|
|
Nastaví podmnožinu optionů
|
|
getNodes()
Vrátí uzly vizuální reprezentace
|
|
click()
Došlo ke kliknutí na geometrii. Tuto metodu volá vrstva, aby značce řekla, že se tak stalo.
|
|
clear()
Smaže vizuální reprezentaci této geometrie
|
|
draw()
Vykreslí geometrii do daného vectorového canvasu
|
|
Změna souřadnic geometrie
|
|
computeCenterZoom(map, usePadding)
Spočte střed a zoom mapy pro tuto geometrii
|
|
Nastavi bbox geometrie.
|
|
getBBox()
Vrati bboxu geometrie
|
|
Je geometrie viditelna na obrazovce?
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Geometry(type, id, coords, options)
- Parametry:
- {int} type
- Konstanta SMap.GEOMETRY_*
- {id} id
- {coords} coords
- Pole souřadnic, čísel či polí souřadnic (liší se dle jednotlivých druhů geometrií)
- {object} options
- Nastavení vzhledu: může obsahovat položky "title", "minDist", "color", "opacity", "width", "style", "outlineColor", "outlineOpacity", "outlineWidth", "outlineStyle"
Vlastnosti - detailně
<statická>
SMap.Geometry.Multi
<statická>
SMap.Geometry.Feature
Metody - detailně
$destructor()
getId()
Vrátí id geometrie
getType()
Vrátí typ geometrie
getCoords()
Vrátí souřadnice
getPixels()
Vrátí pixelové souřadnice
getOptions()
Vrátí optiony
setOptions()
Nastaví podmnožinu optionů
{Array[node]}
getNodes()
Vrátí uzly vizuální reprezentace
- Vrací:
- {Array[node]}
click()
Došlo ke kliknutí na geometrii. Tuto metodu volá vrstva, aby značce řekla, že se tak stalo.
clear()
Smaže vizuální reprezentaci této geometrie
draw()
Vykreslí geometrii do daného vectorového canvasu
setCoords()
Změna souřadnic geometrie
computeCenterZoom(map, usePadding)
Spočte střed a zoom mapy pro tuto geometrii
- Parametry:
- {SMap} map
- {bool} usePadding
countBBox()
Nastavi bbox geometrie.
{Object}
getBBox()
Vrati bboxu geometrie
- Vrací:
- {Object} BBox x, y, width, height
{Boolean}
isGeometryVisible()
Je geometrie viditelna na obrazovce?
- Vrací:
- {Boolean}
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner