Třída SMap.Control.Sync
Synchronizuje mapu s portem, potažmo mapu s portem a oknem
Rozšiřuje
SMap.Control
Posílá tyto signály:
- map-resize - Změna velikosti prvku a tedy i mapy
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Control.Sync(options)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
setOwner()
|
|
setBottomSpace(bottomSpace)
Změna odsazení mapy odspodu
|
|
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
Konstruktor - detail
SMap.Control.Sync(options)
- Parametry:
- {object} options volitelný
- Konfigurační objekt
- {int} options.bottomSpace volitelný, výchozí: null
- Počet pixelů, o které se (odspodu) bude lišit výška mapy od výšky okna
- {int} options.resizeTimeout volitelný, výchozí: 100
- Po tolika milisekundách od poslední události resize se nasynchronizuje mapa
Metody - detailně
setOwner()
- Viz též:
- SMap.Control#setOwner
setBottomSpace(bottomSpace)
Změna odsazení mapy odspodu
- Parametry:
- {int} bottomSpace volitelný
- Počet pixelů, o které se (odspodu) bude lišit výška mapy od výšky okna
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
{node}
getContainer()
Vrátí vizuální reprezentaci prvku, je-li jaká
- Vrací:
- {node} Kontejner prvku
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy